Obchodné podmienky

Obchodné podmienky upravujú Tvoje a naše práva a povinnosti vo formálnej podobe. Našou filozofiou pri predaji produktov je férový a seriózny prístup ku všetkým priaznivcom a zákazníkom. Veríme, že s našimi službami, ale aj s produktami na lov milovaných kaprov budeš MAXimálne spokojný.

ČL. I. ÚVODNÉ USTANOVENIA

1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "obchodné podmienky") spoločnosti

MAX carp Slovakia, s.r.o.

zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka č. 55805/T,

Sídlo: Pác 144, 919 43 Cífer,

IČO 46548637, DIČ 2023415339, IČ DPH SK2023415339,

Bankové spojenie: Tatra banka: IBAN: SK56 1100 0000 0029 2887 0846

E-mail: maxcarp@maxcarp.sk

Platca DPH: ÁNO

(ďalej len ,,obchodník")

upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe Zmluvy uzatvorenej na diaľku a mimo prevádzkových priestorov obchodníka medzi obchodníkom a inou fyzickou osobou, alebo fyzickou osobou podnikateľom, alebo právnickou osobou (ďalej len ,,Spotrebiteľ") prostredníctvom internetového obchodu. Internetový obchod obchodník prevádzkuje na webovom sídle www.maxcarp.sk .

2. Zmluvou uzavretou na diaľku je zmluva medzi obchodníkom a spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a spotrebiteľa, najmä využitím online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu. (ďalej len ,,Kúpna zmluva")

3. V prípade, že je spotrebiteľom fyzická osoba nepodnikateľ, riadia sa vzťahy a pojmy neupravené týmito obchodnými podmienkami nasledovnými zákonmi:

  • Zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "Zákon o ochrane spotrebiteľa");
  • Zákonom č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník");

4. V prípade, že je kupujúcim fyzická osoba podnikateľ alebo právnická osoba, riadia sa vzťahy a pojmy neupravené týmito obchodnými podmienkami zákonom č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Obchodný zákonník").

5. Oprávnená osoba na prevzatie tovaru podľa týchto obchodných podmienok sa za určitých okolností rozumie aj tretia osoba, ktorú spotrebiteľ určí ako osobu, ktorej má alebo môže byť objednaný tovar odovzdaný. (ďalej len "Oprávnená osoba"). Uvedenie mena oprávnenej osoby v záväznej objednávke sa považuje za jej splnomocnenie na prevzatie objednaného tovaru.

6. Obchodné podmienky sú záväzné pre každého spotrebiteľa, sú neoddeliteľnou súčasťou uzatvorenej Kúpnej zmluvy, a sú voľne dostupné na webovom sídle obchodníka www.maxcarp.sk.

ČL. II. OBJEDNÁVKA A UZATVORENIE KUPNEJ ZMLUVY

1. Spotrebiteľ má právo na uzavretie kúpnej zmluvy s Obchodníkom za podmienok uverejnených v internetovom obchode www.maxcarp.sk, ustanovených týmito Obchodnými podmienkami a v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Dojednania v Kúpnej zmluve dohodnuté medzi Obchodníkom a Spotrebiteľom nad rámec týchto Obchodných podmienok majú vždy prednosť pred znením týchto Obchodných podmienok.

2. Spotrebiteľ si vyberie produkt na základe aktuálnej ponuky uverejnenej v internetovom obchode www.maxcarp.sk ,tento výber potvrdí kliknutím na tlačidlo "Vložiť do košíka". V nákupnom košíku Spotrebiteľ môže upraviť požadované množstvo produktov, následne vyplní objednávkový formulár s kontaktnými údajmi (Meno a priezvisko, adresa bydliska a doručenia, email a telefonický kontakt) a vyberie spôsob dopravy a platby. Objednávky odoslané prostredníctvom internetového obchodu sú záväzné. Pri odoslaní objednávky Spotrebiteľ potvrdzuje, že sa oboznámil a súhlasí s týmito obchodnými podmienkami, a so spracovaním osobných údajov. Bez súhlasu a oboznámenia sa s Obchodnými podmienkami a so Zásadami pri spracovávaní osobných údajov spotrebiteľa nie je možné odoslať žiadnu objednávku.

3. Návrh Kúpnej zmluvy vzniká odoslaním objednávky zo strany Spotrebiteľa prostredníctvom nákupného košíka v internetovom obchode www.maxcarp.sk. Spotrebiteľ obdrží zvyčajne do niekoľkých minút po prijatí objednávky odpovedajúci e-mail od Obchodníka vo forme potvrdenia o prijatí jeho objednávky (akceptácia objednávky). Doručením potvrdzujúceho e-mailu o prijatí a potvrdení objednávky dochádza k uzavretiu Kúpnej zmluvy. Potvrdzujúci e-mail obsahuje informácie o objednávke Spotrebiteľa, číslo objednávky, názov a špecifikáciu tovaru, údaje o všetkých cenách jednotlivých produktov a služieb spojených s dopravou, dobierkou a platbou, konečnú cenu objednávky vrátane DPH, spôsob doručenia objednávky, spôsob platby, kontaktné údaje Obchodníka a Spotrebiteľa, prípadne ďalšie informácie.

4. V prípade, že má Spotrebiteľ vytvorené osobné konto v internetovom obchode www.maxcarp.sk, svoje objednávky nájde v sekcii Moje Objednávky po prihlásení sa do svojho konta.

5. Zmluvné strany sa dohodli, že informácie o priebehu spracovania a celkovom stave objednávky budú prioritne komunikované prostredníctvom elektronickej komunikácie, t.j. e-mailom. V individuálnych alebo v nevyhnutných prípadoch môže prebiehať komunikácia aj telefonicky, resp. listovou formou.

6. Informácie o jednotlivých krokoch vedúcich k uzatvoreniu Kúpnej zmluvy vyplývajú z týchto obchodných podmienok a Spotrebiteľ má vždy možnosť pred samotným odoslaním objednávky túto skontrolovať, prípadne ju opraviť alebo úplne zrušiť. Kúpna zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku, a ak tomu nebránia okolnosti na strane Obchodníka ani Spotrebiteľa, je možné uzatvoriť zmluvu v inom, pre obe strany zrozumiteľnom, jazyku.

7. Obchodník spolu s objednaným tovarom dodá Spotrebiteľovi všetky náležité doklady, ktoré sa k tovaru vzťahujú, konkrétne faktúru (daňový doklad), príp. záručný list (ak ho výrobca poskytuje). Obchodník zasiela Spotrebiteľovi daňový doklad vo forme Faktúry v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej e-mailovej komunikácie. Na vyžiadanie Spotrebiteľa zašle Obchodník daňový doklad aj v tlačenej forme na adresu Spotrebiteľa bez zbytočného odkladu najneskôr však do 3 dní od dňa vyžiadania Spotrebiteľom. Elektronický daňový doklad (Faktúra) je plnohodnotným účtovným dokladom v zmysle Zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.

ČL. III. KUPNA CENA A PLATOBNÉ PODMIENKY

1. Kúpna cena je konečná cena za tovar alebo službu (doprava a dobierka) vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní za jednotku produktu alebo služby alebo za určené množstvo produktu (ďalej len ,,kúpna cena" ),

2. Všetky ceny uvedené pri jednotlivých produktoch predávaných na webovom sídle internetového obchodu www.maxcarp.sk sú konečné a uvádzané vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH). Ceny produktov nezahŕňajú ceny služieb za dopravu a dobierku,

3. Ceny dopravných služieb a cena za službu dobierka sú uvedené v nákupnom košíku alebo v samostatnej sekcii internetového obchodu pod názvom ,,Platba a doručenie". Spotrebiteľ má pri nákupe možnosť skontrolovať konečnú kúpnu cenu vytvorenej objednávky vrátane všetkých nákladov spojených s doručovaním ešte pred záväzným odoslaním objednávky.

4. Konečná cena objednávky je uvádzaná v objednávkovom formulári tesne pred záväzným odoslaním objednávky. Konečná cena objednávky je vždy uvádzaná vrátane DPH. V prípade zvolených služieb doprava a dobierka zahŕňa konečná cena objednávky aj cenu týchto služieb.

5. Pri osobnom prevzatí tovaru si Obchodník neúčtuje žiadne finančné náklady spojené s dopravou ani žiadne iné dodatočné náklady spojené s platbou za tovar. Pri osobnom prevzatí je možné zaplatiť kúpnu cenu za objednaný tovar výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet Obchodníka.

6. Spotrebiteľ sa zaväzuje zaplatiť Obchodníkovi kúpnu cenu za objednaný tovar a služby najneskôr pri preberaní zásielky (tovaru).

7. Obchodník ponúka Spotrebiteľovi nasledovné spôsoby úhrady kúpnej ceny:

  • Bezhotovostným spôsobom prostredníctvom debetnej platobnej karty a alebo v hotovosti so službou dobierka priamo u príslušného dopravcu resp. kuriérovi,

  • Bezhotovostným prevodom vopred na bankový účet Obchodníka uvedený v ČL. I. bod 1. Obchodných podmienok. Tento spôsob úhrady kúpnej ceny je možné uplatniť len v prípade, ak si Spotrebiteľ vyzdvihne tovar osobne. Pri osobnom preberaní tovaru od Obchodníka nie je možné zaplatiť kúpnu cenu v hotovosti ani platobnou debetnou kartou, ale výlučne a len bezhotovostným bankovým prevodom na účet Obchodníka.

8. Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke právo k tovaru úplným zaplatením kúpnej ceny a jeho prevzatím.

ČL. IV. ZNÍŽENIE CIEN TOVAROV

1. Všetky prípadné zľavové akcie platia vždy a len do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom tovare nie je uvedené inak.

2. Najnižšia cena tovaru za posledných 30 dní je najnižšia cena, za ktorú sa produkt predával v priebehu posledných 30 dní od dnešného dňa (okrem aktuálnej ceny). V prípade, ak sa produkt predával v uvedenom období za rovnakú cenu, je najnižšia cena za posledných 30 dní aktuálna cena.

ČL. V. DOPRAVA, DORUČENIE A PREVZATIE TOVARU

1. Spôsob dodania tovaru závisí od výberu Spotrebiteľa. Spotrebiteľ si zvolí spôsob dodania výberom konkrétnej služby v nákupnom košíku pred záväzným odoslaním objednávky v internetovom obchode www.maxcarp.sk.

2. Obchodník doručuje tovar prevažne na území Slovenskej republiky alebo Maďarskej republiky. Ak tomu nebránia okolnosti na strane Obchodníka ani Spotrebiteľa, je možné doručiť objednávku aj do iných krajín v rámci Európskej únie. Do krajín mimo Európskej únie tovar nedodávame. Ceny za dopravné služby sú uvedené v samostatnej sekcii v rámci internetového obchodu www.maxcarp.sk pod názvom ,,Platba a doručenie", alebo priamo v nákupnom košíku ešte pred záväzným odoslaním objednávky.

3. Dodanie tovaru v rámci Slovenskej a Maďarskej republiky je možné nasledovnými spôsobmi:

  • Prostredníctvom dopravnej spoločnosti Direct Parcel Distribution SK, s.r.o. (ďalej len ,,DPD" ) s doručením na vopred určenú adresu, alebo po dohode Spotrebiteľa s kuriérom na najbližšom odbernom mieste dopravcu v takzvanom Pick-Up mieste,

  • Osobným prevzatím v mieste sídla Obchodníka, alebo na individuálne vopred dohodnutom mieste mimo sídla Obchodníka.

4. Tovar, ktorý je u Obchodníka na sklade je zvyčajne expedovaný do 24 hodín (najneskôr do 48 hodín) a Spotrebiteľovi v rámci Slovenska je doručený zvyčajne v lehote do dvoch (2) pracovných dní najneskôr však do štyroch (4) pracovných dní od dňa uzatvorenia Kúpnej zmluvy. Spotrebiteľovi v rámci Maďarskej republiky je tovar doručený zvyčajne v lehote do troch (3) pracovných dní najneskôr však do piatich (5) pracovných dní od dňa uzatvorenia Kúpnej zmluvy.

5. Tovar, ktorý nie je u Obchodníka na sklade, je Spotrebiteľovi doručený v lehote nejneskôr do štrnástich (14) dní bez ohľadu na krajinu doručenia v rámci Európskej Únie.

6. V prípade, že Obchodník nedokáže zabezpečiť odoslanie objednávky za účelom včasného doručenia tovaru Spotrebiteľovi v zmysle ods. 4. tohoto článku, zaväzuje sa Obchodník bezodkladne informovať o tejto skutočnosti Spotrebiteľa a dohodnúť sa s ním na ďalšom postupe vybavenia takejto objednávky. Spotrebiteľ má právo v takomto prípade objednávku úplne zrušiť a odstúpiť od Kúpnej zmluvy, alebo vyjadriť súhlas s neskorším doručením takejto objednávky, a to na základe poskytnutých informácii o dodatočnom termíne doručenia zo strany Obchodníka.

7. Obchodník nedokáže ovplyvniť a zároveň nezodpovedá za oneskorené doručenie objednávky z dôvodov spôsobených na strane dopravcu (prepravná spoločnosť). Obchodník nezodpovedá za oneskorenú dodávku spôsobenú na strane Spotrebiteľa nesprávnym, neúplným poskytnutím osobných či kontaktných údajov potrebných na úspešné a včasné doručenie (Meno a priezvisko, telefonický kontakt, adresa doručenia, e-mail).

8. Spotrebiteľ je povinný prevziať tovar v dohodnutom mieste a čase alebo zabezpečiť jeho prevzatie ním poverenou oprávnenou osobou.

9. Tovar sa považuje za prevzatý Spotrebiteľom okamihom, keď Spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa

a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,

c) tovar dodáva opakovane počas určitej doby, okamihom prevzatia prvého tovaru.

10. Povinnosť Obchodníka dodať objednaný tovar je splnená v momente jeho prevzatia Spotrebiteľom alebo Oprávnenou osobou v zmysle odseku 9. tohoto článku.

11. Ak bude z dôvodu neprítomnosti Spotrebiteľa na mieste určenom v Kúpnej zmluve potrebné dodávku tovaru opakovať, Obchodník si vyhradzuje právo opätovne doručiť tovar Spotrebiteľovi až po zaplatení celej kúpnej ceny tovaru a nákladov spojených s doručovaním tovaru.

12. V prípade porušenia povinnosti zo strany Spotrebiteľa prevziať tovar riadne a včas vzniká Obchodníkovi nárok na náhradu škody, ktorá mu v súvislosti s týmto porušením vznikla. Obchodník má v takomto prípade právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť a od Spotrebiteľa požadovať náklady spojené s vrátením tovaru, resp. náklady spojené s doručovaním tovaru.

13. Pri preberaní tovaru sa Spotrebiteľ zaväzuje vizuálne skontrolovať stav zásielky doručovaného tovaru. V prípade viditeľného poškodenia baliaceho materiálu v ktorom je tovar doručovaný je Spotrebiteľ oprávnený takýto tovar neprevziať a spísať s doručovateľom (kuriérom, pracovníkom dopravcu) záznam o zistených vadách spôsobených prepravou a bezodkladne informovať o tejto skutočnosti Obchodníka. V prípade, že Spotrebiteľ tovar prevezme aj napriek zjavnému a na pohľad jasne rozoznateľnému poškodeniu vonkajšieho obalu zásielky, Obchodník neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.


ČL. VI. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY KONEČNÝM SPOTREBITEĽOM, KTORÝ JE FYZICKOU OSOBOU NEPODNIKATEĽOM

1. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku alebo uzavretej mimo prevádzkových priestorov Obchodníka konečným Spotrebiteľom, ktorý je fyzickou osobou nepodnikateľom, sa riadi príslušnými ustanoveniami § 19, § 20 Zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov na základe zmluvy uzavretej na diaľku a zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Obchodníka,

2. Spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Obchodník poskytuje Spotrebiteľovi pre zjednodušenie procesu pri odstúpení od Kúpnej zmluvy vlastný Formulár na odstúpenie od Kúpnej zmluv, ktorý je voľne dostupný na webových stránkach internetového obchodu www.maxcarp.sk v samostatnej sekcii pod názvom ,,Odstúpenie od zmluvy". Formulár si môže Spotrebiteľ stiahnuť TU. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy aj v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu, a ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa, ktoré vyjadruje vôľu spotrebiteľa odstúpiť od Kúpnej zmluvy,

3. Spotrebiteľ môže odstúpiť od Kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu ešte pred expedíciou-odoslaním objednávky. Musí tak urobiť najneskôr do momentu, kedy Obchodník odovzdá objednávku dopravcovi. Spotrebiteľ môže žiadosť o zrušenie objednávky uskutočniť prostredníctvom e-mailu jednoduchým oznámením, prípadne telefonicky na mobilnom čísle uvedenom v kontaktoch internetového obchodu www.maxcarp.sk. Na identifikáciu objednávky, ktorú požaduje Spotrebiteľ zrušiť je potrebné pri komunikácii s Obchodníkom uviesť č. objednávky, prípadne meno a priezvisko Spotrebiteľa,

4. Pri uplatnení si práva zo strany Spotrebiteľa na odstúpenie od Kúpnej zmluvy v listinnej podobe zašle Spotrebiteľ predmetnú žiadosť na adresu sídla Obchodníka: MAX carp Slovakia, s.r.o., Pác 144, 919 43 Cífer,

5. Pri uplatnení si práva zo strany Spotrebiteľa na odstúpenie od Kúpnej zmluvy v elektronickej podobe zašle Spotrebiteľ predmetnú žiadosť na e-mail Obchodníka maxcarp@maxcarp.sk.

6. Lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý podľa článku V. Odsek 9. týchto Obchodných podmienok,

7. Lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy sa považuje za zachovanú aj vtedy, ak oznámenie o odstúpení od Kúpnej zmluvy bolo odoslané Obchodníkovi najneskôr v posledný deň lehoty na odstúpenie od zmluvy.

8. Ak Spotrebiteľ odstúpil od Kúpnej zmluvy, Obchodník je povinný bezodkladne informovať Spotrebiteľa o prijatí takejto žiadosti, a to spôsobom (e-mail, list), aký zvolil Spotrebiteľ,

9. Obchodník je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Kúpnej zmluvy zo strany Spotrebiteľa vrátiť Spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe Kúpnej zmluvy, alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu a iných nákladov a poplatkov,

10. Pri odstúpení od Kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, Obchodník nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený, alebo kým Spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť Obchodníkovi, ibaže Obchodníkovi navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej oprávnenej osoby,

11. Obchodník je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby podľa odseku 9. tohoto článku rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri ich úhrade; tým nie je dotknuté právo obchodníka dohodnúť sa so spotrebiteľom na inom spôsobe úhrady, ak spotrebiteľovi nebudú v súvislosti s úhradou účtované žiadne poplatky.

12. Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od Kúpnej zmluvy zaslať tovar v neporušenom stave a v pôvodnom neporušenom obale späť na adresu sídla Predávajúceho uvedenú v ČL. I. ods. 1. Obchodných podmienok,

13. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom, predovšetkým poškodením obalu u kŕmnych produktov,

14. Pri odstúpení od Kúpnej zmluvy znáša Spotrebiteľ iba a len náklady spojené s vrátením tovaru, resp. s jeho doručovaním na adresu sídla Obchodníka alebo osobe poverenej Obchodníkom na prevzatie tovaru, tým nie je dotknuté ustanovenie tohto článku odsek 13. Obchodných podmienok,

15. Obchodník môže odstúpiť od Kúpnej zmluvy aj v prípade, ak nie je schopný dodať Spotrebiteľovi tovar riadne a včas, najmä z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru. O zrušení objednávky bude Spotrebiteľ informovaný bezodkladne, a to telefonicky alebo e-mailom, najneskôr však do 2 pracovných dní od dňa prijatia objednávky, resp. uzavretia Kúpnej zmluvy,

ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY KUPUJÚCIM, KTORÝ JE PODNIKATEĽOM ALEBO PRÁVNICKOU OSOBOU

16. Odstúpenie od Kúpnej zmluvy Kupujúcim podnikateľom sa spravuje týmito obchodnými podmienkami a príslušnými ustanoveniami zákona č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.

ČL. VII. ZÁRUKA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY


1. Obchodník zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec do momentu prevzatia tejto veci Spotrebiteľom.

2. Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá Obchodník za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).

3. Záručná doba je 24 mesiacov. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo v návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty.

4. Obchodník sa zaväzuje, že neodošle alebo neodovzdá Spotrebiteľovi objednaný tovar s kratšou dobou expirácie ako 6 mesiacov.

5. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tohto tovaru Spotrebiteľom. Záručný servis zabezpečuje Obchodník,

6. Záručným listom môže byť aj doklad o kúpe – faktúra (aj v elektronickej forme), ktorá slúži zároveň aj ako dodací list,

7. Záruka sa nevzťahuje na poškodenia vzniknuté: mechanickým poškodením tovaru, skladovaním tovaru inak ako je uvedené na jeho originálnom balení, v podmienkach ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, neodborným zaobchádzaním alebo používaním na iné využitie na aké je produkt určený v rozpore so všeobecnými zásadami,

8. Spotrebiteľ môže uplatniť v rámci záručnej doby vady na tovare u Obchodníka aj v súlade s reklamačným poriadkom spravujúcim sa Zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších právnych predpisov a týmito Obchodnými podmienkami,

ČL. VIII. REKLAMÁCIA

1. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom zodpovednosti za vady tovarov sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Právo uplatniť zodpovednosť za vady reklamáciou je Spotrebiteľ oprávnený uplatniť u Obchodníja na adrese sídla Obchodníka, ktorá je uvedená v ČL. I. ods. 1. Obchodných podmienok, alebo zaslaním na e-mailový kontakt maxcarp@maxcarp.sk, ak sa s Obchodníkom nedohodne inak. Na zjednodušenie procesu pri riešení prípadných reklamácii poskytuje Obchodník ,,Reklamačný Formulár", ktorý je verejne dostupný v internetovom obchode www.maxcarp.sk v samostatnej sekcii pod názvom ,,Reklamácia". Stiahnuť si môže Spotrebiteľ  TU

2. Orgánom dozoru nad činnosťou Obchodníka je: Inšpektorát SOI (Slovenská obchodná inšpekcia) pre Trnavský kraj sídliaci na Pekárska ulica č. 23, 917 01 Trnava 1, Odbor výkonu dozoru: tt@soi.sk , tel. č.: 033/321 25 27, 033/321 25 21.

3. Ak má tovar na obale vyznačený dátum spotreby, práva zo zodpovednosti za vady pri týchto veciach, musí Spotrebiteľ uplatniť bezodkladne, najneskôr do uplynutia tohto dátumu spotreby alebo minimálnej trvanlivosti u Obchodníka.

4. Pri odstrániteľných vadách, ktoré sú Spotrebiteľom uplatnené včas, má Spotrebiteľ právo požadovať, aby bola vada bezplatne, riadne a včas odstránená alebo aby bola vadná vec vymenená za vec bezvadnú. Obchodník je povinný bez zbytočného odkladu vadu odstrániť alebo vymeniť vadnú vec za bezvadnú. Obchodník je oprávnený vždy, podľa vlastného uváženia, vymeniť vadnú vec za bezvadnú. Obchodník však nie je povinný vec vymeniť, ak by mu tým vznikli neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.

5. Pri odstrániteľnej vade, ktorá bráni tomu, aby sa vec riadne užívala ako vec bez vady a ktorá je Spotrebiteľom uplatnená včas, má Spotrebiteľ právo na výmenu veci alebo na odstúpenie od Kúpnej zmluvy. Rovnaké práva má Spotrebiteľ aj v prípade, že sa na tovare opakovane vyskytne tá istá vada, alebo, ak má tovar viac rôznych vád.

6. Pri neodstrániteľnej vade, ktorá nebráni tomu, aby sa vec užívala riadne, ako vec bez vady a ktorá je Spotrebiteľom uplatnená včas, Spotrebiteľ má právo na primeranú zľavu z ceny podľa charakteru a závažnosti vady.

7. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené bežným používaním alebo opotrebením tovaru ako aj vady vyskytujúce sa na tovare v čase predaja, na ktoré bol upozornený Spotrebiteľ pred prevzatím tovaru.

8. Spotrebiteľ je povinný uskladňovať zakúpený tovar podľa inštrukcií výrobcu uvedených na obale každého produktu, alebo spôsobom obvyklým a primeraným pre daný druh tovaru. Reklamácia nebude uznaná, ak Spotrebiteľ preukázateľne nedodržal inštrukcie výrobcu, alebo vada bola zapríčinená jeho nesprávnou manipuláciou a skladovaním.

9. Reklamácia tovaru nemá odkladný účinok na splatnosť Kúpnej ceny.

10. Spotrebiteľ má právo uplatniť si u Obchodníka záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ, dopravca alebo Obchodník, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u Obchodníka. Spotrebiteľ je povinný reklamáciu uplatniť u Obchodníka v záručnej dobe, inak Spotrebiteľovi zaniká právo voči Obchodníkovi na bezplatné odstránenie vady.

11. Spotrebiteľ nemá právo uplatniť záruku na vady, o ktorých bol Obchodníkom v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola Kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť.

12. Spotrebiteľ je povinný vykonať prehliadku tovaru pri prevzatí tovaru. Pokiaľ tak neučiní, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto prehliadke len vtedy, keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase pred prevzatím.

13. Obchodník zodpovedá za vady tovaru. Počas záručnej doby má Spotrebiteľ právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, oprávnenému zástupcovi Obchodníka s dokladom o zaplatení. Ak tovar vykazuje vady, Spotrebiteľ má právo uplatniť reklamáciu u Obchodníka tak, že vyplnený ,,Reklamačný formulár" doručí Obchodníkovi e-mailom na adresu maxcarp@maxcarp.sk alebo listom na adresu sídla Obchodníka uvedenú v ČL. I. ods. 1 Obchodných podmienok. Pre správnu identifikáciu tovaru, ku ktorému sa reklamácia vzťahuje, je Spotrebiteľ povinný uviesť všetky informácie a údaje v zmysle ,,Reklamačného formuláru". Spotrebiteľ je povinný pri uplatnení reklamácie presne označiť druh a rozsah vád konkrétneho tovaru.

14. Obchodník vybaví reklamáciu tovaru ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Ak vybavenie reklamácie trvá dlhšie ako 30 dní, má Spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť.

15. Reklamačné konanie k tovaru, ktorý sa dá objektívne doručiť Obchodníkovi začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledujúce podmienky:

  • doručením písomného uplatnenia reklamácie od Spotrebiteľa Obchodníkovi,
  • doručením reklamovaného tovaru od Spotrebiteľa Obchodníkovi,

16. Začiatok reklamačného konania je zároveň dňom uplatnenia reklamácie. Reklamovaný tovar je nutné doručiť na adresu sídla Obchodníka, ak Obchodník neurčí inak. Obchodník vydá v deň prijatia reklamácie Spotrebiteľovi doklad o prijatí reklamácie tovaru vo vhodnej forme, zodpovedajúcej forme, ktorú zvolil Spotrebiteľ pri uplatňovaní si svojho práva na reklamáciu tovaru, napríklad vo forme e-mailu alebo v listom.

17. Obchodník je povinný prijať reklamáciu na určenom mieste, ktorým je poštová adresa sídla Obchodníka, prípadne po písomnej či ústnej dohode so Spotrebiteľom aj mimo prevádzkovej doby. V mieste určenom na prijímanie reklamácií je Obchodník povinný zabezpečiť prítomnosť osoby poverenej vybavovať reklamácie.

18. Obchodníki oznámi výsledok vybavenia reklamácie Spotrebiteľovi v zákonnej lehote, a to písomne (e-mailom, poštou). Všetky právom uplatnené záručné opravy sú bezplatné. V prípade, že Obchodník alebo tretia osoba, ktorá vykonáva servis tovaru rozhodne, že reklamácia nie je oprávnená, Obchodník zašle tovar na vlastné náklady na odborné posúdenie znalcovi, autorizovanej, notifikovanej alebo akreditovanej osobe. V prípade, že odborné posúdenie bude obsahovať určenie neoprávnenosti reklamácie tovaru, určenie, že za vadu tvaru nezodpovedá Obchodník, alebo že tovar nemá vady, znáša Spotrebiteľ všetky náklady vynaložené Obchodníkom, ďalej náklady tretej osoby vykonávajúcej servis tovaru a znalca, autorizovanej, notifikovanej alebo akreditovanej osoby na reklamáciu a odborné posúdenie, najmä náklady na prepravu tovaru medzi Spotrebiteľom a Obchodníkom, treťou osobou vykonávajúcou servis tovaru a znalcom, autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou a všetky náklady na vyhotovenie posúdenia reklamácie Obchodníkom, treťou osobou vykonávajúcou servis tovaru a znalcom, autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou, v lehote 30 dní od zaslania zoznamu nákladov z neoprávnenej reklamácie Spotrebiteľom na účet určený Obchodníkom.

ČL. IX. TRVANIE A ZÁNIK KÚPNEJ ZMLUVY

1. Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do riadneho splnenia si povinností oboch zmluvných strán vyplývajúcich z tejto zmluvy a Obchodných podmienok, ktoré sú jej neoddeliteľnou súčasťou.

2. Kúpna zmluva zaniká:

  • splnením záväzku,

  • písomnou dohodou zmluvných strán,

  • odstúpením od zmluvy

  • zánikom Obchodníka

ČL. X. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV

Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov (ARS) je postup zameraný na dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi spotrebiteľom ako Kupujúcim a podnikateľom ako Predávajúcim a na predchádzanie vzniku súdnych sporov medzi týmito dvoma subjektmi. V prípade, ak je spotrebiteľ nespokojný s výsledkom svojej žiadosti o nápravu a pokus o vyriešenie sporu s MAX carp Slovakia, s.r.o bol bezvýsledný, má právo podať návrh príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov, ktorým je v tomto prípade napr. Slovenská obchodná inšpekcia. Slovenská obchodná inšpekcia má k dispozícii všetky potrebné informácie o alternatívnom postupe, ktorým môže Spotrebiteľ prípadný spor riešiť. Viac informácií o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov nájdete na tomto odkaze: 

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK

ČL. XI. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

1. Znenie Zásad pri spracovaní a ochrane osobných údajov:

Zásady spracovania a ochrany osobných údajov

Vypracované v súlade s nariadení Európskeho parlamentu a Rady Európskej Únie 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len ,,GDPR") a zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajovm(ďalej len ,,Zákon o ochrane osobných údajov")

Úvodné ustanovenia k spracovávaniu osobných údajov

Spoločnosť MAX carp Slovakia, s.r.o.

zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka č. 51946/N,

Sídlo: Pác 144, 919 43 Cífer,

IČO 46548637, DIČ 2023415339, IČ DPH SK2023415339,

Platca DPH: ÁNO

Bankové spojenie: Tatra banka: IBAN: SK56 1100 0000 0029 2887 0846

Tel.kontakt: +421 905 897 412, +421 917 195 711

E-mail: maxcarp@maxcarp.sk

ako prevádzkovateľ internetového obchodu www.maxcarp.sk vyhlasuje, že všetky osobné údaje (ďalej len "osobné údaje" alebo len ,,údaje" v príslušnom gramatickom tvare) sú považované za prísne dôverné a zaobchádza sa s nimi v súlade s platnými zákonnými ustanoveniami v oblasti ochrany osobných údajov. (ďalej len ,,prevádzkovateľ" v príslušnom gramatickom tvare),

Ak využívate služby našich webových stránok www.maxcarp.sk alebo našich profilov na sociálnych sieťach spracovávame o vás rôzne druhy údajov. Spoločnosť MAX carp Slovakia, s.r.o. nemá ustanovenú zodpovednú osobu (naša spoločnosť v súlade s GDPR a so Zákonom o ochrane osobných údajov na ustanovenie zodpovednej osoby nie je povinná),

Účel spracovania osobných údajov

2. Vaše osobné údaje najčastejšie spracovávame za účelom plnenia kúpnej zmluvy, aby sme Vašu objednávku, odoslanú prostredníctvom našich webových stránok www.maxcarp.sk úspešne spracovali a tovar vám doručili.

3. Poskytnutie osobných údajov je nevyhnutnou požiadavkou pre plnenie Kúpnej zmluvy. Bez poskytnutia osobných údajov nie je možné Kúpnu zmluvu uzavrieť.

Aké osobné údaje spracúvame

4. Najčastejšie údaje, ktoré nám poskytujete, sú údaje získané prostredníctvom formulára na objednanie tovaru či iných služieb na našich webových stránkach www.maxcarp.sk Ide prevažne o údaje, ktoré sú nutné na uzavretie a plnenie Kúpnej zmluvy.

5. Tieto údaje sú potrebné na vybavenie vašej objednávky a možno ich rozdeliť na:

  • Identifikačné údaje, ktorými sú meno a priezvisko, a v prípade nákupu na firmu IČO a DIČ;

  • Kontaktné údaje, ktorými sú e-mailová adresa, poštová adresa, fakturačná adresa, telefónne číslo, bankové spojenie, platobné údaje;
  • Údaje vzniknuté na základe trvania zmluvy, konkrétne nakúpené produkty, objem poskytnutých služieb a zákaznícky segment.

Súbory cookies

6. Ako prevádzkovateľ internetového obchodu www.maxcarp.sk využívame súbory cookies, ktoré slúžia na zhromažďovanie anonymných štatistických informácií o návštevníkoch, zapamätanie si ich nastavení, záujmom návštevníkov a pre nevyhnutnú funkcionalitu webstránok. Súbory cookies sa nebudú používať na iný ako uvedený účel.

7. Súbory cookies môžete kontrolovať a/alebo zmazať podľa uváženia – podrobnosti sú dostupné na stránke www.aboutcookie.org . Môžete vymazať všetky súbory cookies uložené vo svojom zariadení a väčšinu prehliadačov môžete nastaviť tak, aby ste im znemožnili ich ukladanie.

Odber marketingových oznámení

8. Môžete od nás odoberať marketingové oznámenia týkajúce sa produktov výhradne z nášho portfólia uvedeného na webových stránkach www.maxcarp.sk Odber týchto oznámení môžete vždy odmietnuť prostredníctvom odkazu na odhlásenie, ktorý nájdete v texte každého marketingového (reklamného) e-mailu. Ak máte zákaznícke konto, odhlásenie z odberu je možné aj prostredníctvom vášho účtu. Odhlásenie z odberu obchodných oznámení je vždy bezodplatné.

9. V prípade, že ste registrovaný zákazník, môžete marketingové oznámenia odoberať aj prostredníctvom SMS správ. Push notifikácie obsahujúce obchodné oznámenia môžete dostávať aj na Facebooku, respektíve na Messengeri alebo Instagrame. Toto spracovanie sa riadi Zásadami spracovania osobných údajov danej sociálnej siete. Odber marketingových oznámení prostredníctvom týchto kanálov môžete tiež vždy odmietnuť.

10. Ak ste odberateľom vyššie spomenutých oznámení, spracovávame nasledujúce údaje:

  • Identifikačné údaje, konkrétne meno, prípadne názov spoločnosti,

  • Kontaktné údaje, vďaka ktorým s vami môžeme komunikovať, konkrétne e-mailová adresa alebo telefónne číslo;

Spotrebiteľské súťaže

11. Prostredníctvom našich stránok či profilov na vybraných sociálnych sieťach pre vás usporadúvame rôzne súťaže, do ktorých sa môžete zapojiť. Vyhlásenie môže byť verejné, čo znamená, že na našich webových stránkach či profile na danej sociálnej sieti môžeme uverejniť vybrané údaje výhercu. Akákoľvek aktivita či komunikácia s nami prostredníctvom sociálnych sietí a spracovanie vašich osobných údajov sa riadi Zásadami spracovania osobných údajov spoločnosti, ktorá je prevádzkovateľom danej sociálnej siete.

12. Ak sa do súťaže zapojíte, spracovávame nasledujúce osobné údaje:

  • Identifikačné údaje, ktorými sú meno prípadne názov spoločnosti;
  • Kontaktné údaje, konkrétne váš profil na sociálnej sieti či e-mailová adresa, v prípade výhry za účelom jej zaslania aj adresa, poštová adresa, fakturačná adresa, telefónne číslo.

Sprostredkovanie osobných údajov tretím stranám

13. Vaše osobné údaje sprostredkovávame našim subdodávateľom len vtedy, ak je to nevyhnutné v rámci funkčnosti systémových služieb nášho internetového obchodu a v rámci plnenia Kúpnej zmluvy, napr. na zaistenie platby či prepravy; na základe oprávneného záujmu či ak ste s odovzdaním vopred vyslovili súhlas.

14. Vaše osobné údaje môžeme odovzdať nasledujúcim subjektom:

  • Spoločnosti Webnode AG (systém internetového obchodu prevádzkovateľa);
  • Spoločnosti Google Analytics (analýza webových stránok);
  • Spoločnostiam prevádzkujúcim platobné služby za účelom spracovania platieb na základe vašej objednávky, teda plnenia kúpnej zmluvy;
  • Prepravným spoločnostiam za účelom dodania vami objednaných produktov alebo služieb a riešenia reklamácií, vrátane odstúpenia od kúpnej zmluvy;
  • Partnerom zaisťujúcim rozosielanie obchodných oznámení, ktorí sú viazaní povinnosťou mlčanlivosti a vaše osobné údaje nesmú použiť na žiadny ďalší účel;
  • Prevádzkovateľom marketingových nástrojov; ktorí nám pomáhajú s personalizáciou ponúk a obsahu;
  • Sociálnym sieťam, ak s nami prostredníctvom nich komunikujete či zdieľate obsah pomocou sociálnych pluginov;
  • Dodávateľom technológií a poskytovateľom cloudových služieb;
  • Právnym alebo finančným zástupcom, súdom za účelom spracovania daňových dokladov, vymáhania pohľadávok alebo ďalších dôvodov vyplývajúcich z plnenia našich zákonných povinností;
  • Verejným orgánom v prípade vymáhania našich práv (napr. polícia).

15. Ak tretie osoby použijú vaše osobné údaje v rámci ich vlastných oprávnených záujmov, nenesieme za tieto spracovania zodpovednosť. Také prípadné spracovanie sa riadi výhradne Zásadami spracovania osobných údajov príslušných spoločností a osôb.

Obdobie uchovávania spracúvaných osobných údajov

16. Vaše osobné údaje v prvom rade spracovávame na obdobie trvania nášho zmluvného vzťahu, teda Kúpnej zmluvy. Tie osobné údaje, ktoré sú nevyhnutné na plnenie všetkých našich povinností, či už ide o povinnosti vyplývajúce iba z uzavretej zmluvy medzi nami, či zo všeobecne záväzných právnych predpisov, sme povinní spracovávať na obdobie stanovené danými právnymi predpismi či v súlade s nimi. Napr. u nami vydaných účtovných dokladov sme ako správca povinní informácie o vás uchovávať najmenej 10 rokov od ich vystavenia.

17. V rámci plnenia vašich žiadostí a poskytovania kvalitného zákazníckeho servisu spracovávame vaše osobné údaje od uzavretia nášho zmluvného vzťahu, a to vrátane 1 roku od skončenia záručnej lehoty zakúpeného tovaru z dôvodu riešenia potenciálnych sporov.

18. Ak nám udelíte súhlas so zasielaním marketingových oznámení, je tento súhlas platný 4 roky či do jeho odvolania.

19. V prípade, že sa zúčastníte nami organizovanej súťaže, spracovávame vaše osobné údaje 1 rok.

20. V ostatných prípadoch vyplýva obdobie spracovania Vašich osobných údajov z účelu spracovania či je dané záväznými právnymi predpismi v oblasti ochrany osobných údajov. Po uplynutí stanovených lehôt spracovania sú vaše osobné údaje automaticky zmazané.

Zabezpečenie osobných údajov


21. Ak sa registrujete na webových stránkach www.maxcarp.sk, je prístup do vášho zákazníckeho konta možný len po zadaní vami zvoleného hesla. Prístup k vášmu heslu nemáme, lebo ho ukladáme v šifrovanej podobe, ktorá sa nedá spätne rozkľúčovať, a to ani pre nás.

22. Radi by sme na vás okrem iného apelovali, že je nevyhnutné, aby ste vaše prihlasovacie údaje neoznamovali tretím osobám. Po ukončení činnosti vo vašom zákazníckom konte sa odporúčame odhlásiť, hlavne ak dané zariadenie používate spoločne s inými používateľmi. Za prípadné zneužitie vášho hesla nepreberáme zodpovednosť, ledaže by sme túto situáciu spôsobili priamo ako prevádzkovateľ.

23. Obchodník prehlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia nutné k zabezpečeniu Vašich osobných údajov. Obchodník prijal technické opatrenia pre zabezpečenie dátových úložísk osobných údajov, predovšetkým zabezpečenie prístupu k počítaču heslom a pravidelnú údržbu počítačov.

Práva dotknutej osoby pri spracovaní osobných údajov

24. Právo odvolať súhlas s poskytnutím osobných údajov V prípadoch, kedyVaše osobné údaje spracovávame na základe Vášho súhlasu, máte právo tento súhlas kedykoľvek odvolať. Súhlas môžete odvolať elektronicky, na e-mailovej alebo poštovej adrese uvedenej v časti s identifikačnými a kontaktnými údajmi správcu, oznámením o odvolaní súhlasu. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania osobných údajov, ktoré sme na jeho základe o Vás spracovali.

25. Právo na prístup – máte právo na poskytnutie kópie osobných údajov ktoré o Vás spracovávame na základe Vášho predchádzajúceho súhlasu. Vo väčšine prípadov Vám budú Vaše osobné údaje poskytnuté v elektronickej podobe ak to bude technicky možné.

26. Právo na opravu Ak si myslíte, že údaje ktorými disponujeme sú nepresné, neúplné alebo neaktuálne, prosíme, neváhajte nás kontaktovať, aby sme tieto informácie upravili, aktualizovali alebo doplnili.

27. Právo na výmaz (na zabudnutie) V niektorých prípadoch môžete uplatniť právo na vymazanie osobných údajov, ktoré o vás spracovávame. Vaše osobné údaje bez zbytočného odkladu vymažeme či anonymizujeme. To sa však netýka tých osobných údajov, ktoré potrebujeme na splnenie našich zákonných povinností a ktorých uchovanie nám nariaďujú právne predpisy (napr. Vybavenie už podanej objednávky), či na ochranu našich oprávnených záujmov. K likvidácii osobných údajov dôjde aj v prípade, že tieto údaje už nebudú pre stanovený účel potrebné alebo ak bude uloženie vašich osobných údajov neprípustné z iných, zákonom stanovených dôvodov.

28. Právo na obmedzenie spracúvaniaV niektorých prípadoch môžete využiť aj právo na obmedzenie spracovania osobných údajov, napríklad v prípadoch v prípadoch, keď si myslíte, že osobné údaje, údaje ktoré o vás spracovávame môžu byť nepresné alebo keď si myslíte že už Vaše osobné údaje nepotrebujeme využívať.

29. Právo na prenosnosť Za určitých okolností máte právo požiadať nás o prenos osobných údajov, ktoré ste nám poskytli, na inú tretiu stranu podľa Vášho výberu. Právo na prenosnosť sa však týka len osobných údajov, ktoré sme od Vás získali na základe súhlasu alebo na základe zmluvy, ktorej ste jednou zo zmluvných strán.

30. Právo namietať Máte právo vzniesť námietku proti spracovaniu osobných údajov, ku ktorému dochádza na základe nášho oprávneného záujmu. Ak ide o spracovanie na marketingové účely, osobné údaje prestaneme spracovávať bez zbytočného odkladu. No v ostatných prípadoch takto učiníme podľa opätovného posúdenia našich oprávnených záujmov a vašich práv a dôvodov.

31. Uplatnenie práv a postupov vyššie uvedených nijak neobmedzuje vaše právo podať sťažnosť na príslušnom dozornom orgáne. Toto právo môžete využiť hlavne ak sa domnievate, že vaše osobné údaje spracovávame neoprávnene alebo v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Subjektom na vybavovanie sťažností zákazníkov je

Úrad na ochranu osobných údajov, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, E-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk


Automatizované rozhodovanie a profilovanie

32. Vaše osobné údaje nebudú použité na automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania

Záverečné ustanovenia pri poskytovaní osobných údajov

33. Spotrebiteľ odoslaním elektronickej objednávky prostredníctvom nákupného košíka v internetovom obchode Obchodníka na webovom sídle www.maxcarp.sk výslovne potvrdzuje, že sa oboznámil so Zásadami a spracovaním pri ochrane osobných údajov, a že s nimi súhlasí;

34. S týmito pravidlami Spotrebiteľ súhlasí zaškrtnutím políčka v nákupnom. Košíku ešte pred odoslaním objednávky,

35. Obchodník je oprávnený tieto pravidlá k Zásadám o spracovaní a ochrane osobných údajov kedykoľvek zmeniť. Novú verziu pravidiel je povinný zverejniť na webovom sídle www.maxcarp.sk. Novými pravidlami nie sú dotknuté práva na poskytnutý súhlas v zmysle pravidiel, ktoré boli v platnosti pred prijatím aktuálne platných pravidiel.

ČL. XII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

1. Všetky dojednania medzi Obchodníkom a Spotrebiteľom sa spravujú platným právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený Kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, zmluvné strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva Spotrebiteľa vyplývajúce z platných všeobecných záväzných právnych predpisov.

2. Všetky práva k webovému sídlu www.maxcarp.sk ktorého prevádzkovateľom je Obchodník, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, prináležia výlučne Obchodníkovi. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez písomného súhlasu Obchodníka.

3. Obchodník nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Spotrebiteľ nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.

4. Každá Kúpna zmluva uzatvorená medzi Obchodníkom a Spotrebiteľom je archivovaná v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.

5. Znenie obchodných podmienok môže Obchodník meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.

Obchodné podmienky si môžeš stiahnuť po kliknutí na odkaz nižšie ,,stiahnuť tu".